Algemene voorwaarden

  • Algemene voorwaarden B-WIZE Hairstyling.

Bij het maken van een afspraak gaat u akkoord met onze voorwaarden. 

Waarom hanteren we het No-Show beleid?

De laatste tijd zijn wij geschrokken van het aantal klanten die niet op komen dagen of op het allerlaatste moment afzeggen. Helaas kunnen wij deze lege plek in de agenda niet altijd last minute opvullen. Dit betekent dat we een deel van de kosten van de behandeling in rekening kunnen brengen als een afspraak korter dan 24 uur van te voren wordt afgezegd zonder legitieme reden.

E-mail herinnering

Je ontvangt één dag voor jouw afspraak een extra herinnering in de vorm van een e-mail én een SMS berichtje 2 uur van te voren. Soms belanden deze herinneringen in de spam-box van de ontvanger waardoor het lijkt of deze niet verstuurd is. Deze e-mail & SMS bericht is daarom een extra geheugensteun, je bent echter zelf verantwoordelijk voor het noteren en nakomen van jouw afspraak. Mocht je niet meer weten wanneer je jouw afspraak hebt gemaakt neem dan contact met ons op.

Aansprakelijkheid

Is de behandeling niet zoals de klant verwachtte dan kan de klant een klacht indienen bij de kapper of PMU artist . De klant dient de klacht binnen 1 week na de behandeling kenbaar te maken aan de kapper of PMU artist.

De klant dient de kapper of PMU artist de mogelijkheid te bieden om de klacht op te lossen, d.m.v. één nieuwe behandeling. De kapper of  PMU artists is niet verplicht om de klant geld terug te geven bij ontevredenheid. Ten alle tijden is het doel om de klant met een tevreden resultaat te behandelen. Mocht dit uitkomen op andere type behandelingen dienen deze betaald te worden door de klant zelf.

De klant dient de kapper of PMU artist de mogelijkheid te bieden om de klacht op te lossen, d.m.v. één nieuwe behandeling. De kapper of PMU artist is niet verplicht om de klant geld terug te geven bij ontevredenheid. Het is ten alle tijden is het doel om de klant met een tevreden resultaat te behandelen. Mocht dit uitkomen op andere type behandelingen dienen deze betaald te worden door de klant zelf.

 De kapper of PMU artist  aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid indien tegen het advies in. De klant eist dat er toch bepaalde werkzaamheden doorgang moeten vinden. Mocht de kapper niet achter de werkzaamheden staan die ingepland staan mag deze afspraak geweigerd worden.

Indien er schriftelijk reactie gegeven wil worden gegeven op de algemene voorwaarden, mag dit gemaild worden naar: info@b-wizehairstyling.nl. Wij streven ernaar om binnen 24 uur een reactie te geven.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Chat openen
1
Stuur ons een whatsapp-bericht. Onder openingstijden krijg je gelijk antwoord.